Wednesday 11 January 2012

Penghargaan yang tak ternilai...Terima kasih En Pengetua...

Sempat bergambar..MS Garden,Kuantan..


Harini,MRSM Tun Abdul Razak,Pekan (dengan bangganya) meraikan lebih kurang 100 orang guru dan Staf(termasuk lah aku) dalam acara penghargaan sempena kecemerlangan PMR 2011.Bagi aku ini satu penghargaan yang tak ternilai bagi aku yang hanya seorang staf kewangan yang kerjanye asyik mengira je.Aku respek gile kat bos aku,En. pengetua kerana melibatkan semua stafnya untuk penghargaan yang cam gini.

Ye r kan,even guru sebagai pendidik,law takde aku yang mengeluarkan dana untuk pembelian barang,law takde HEP yang menguruskan kewangan pelajar dengan seimbang dan efektif,law takde stor yang mgeluarkan barang dgn kadar segera,kalau takde staf makmal yang bertungkus lumus menyediakan barangan keperluan,kalau takde staf2 lain yang bertungkus lumus dalam setiap program, aku rase lingkup gak budak2.kiranya Setiap usaha maktab semua akan terlibat.

Syabas warga kerja MRSM,..So,kitorang semua join High-Tea di MS Garden,Kuantan.Selalu function buat malam tapi En.Pengetua ade strategi sendiri jadi dia buat petang.Sape buleh langgar arahan En.Pengetua,hahahaha...

 

 Model Kewangan...

Pic by:Pengawas dan cik Isabella.. =)











The Great Leader of MRSM TAR..

The Principle,Tn Haji Mohd Yusoff bin Hassan
yang hebat & cemerlang!!


Hidup En.Mizi..PPTK yang cemerlang!!!

Aku puas hati sebab sekarang aku bekerja dibawah orang yang hebat,.Tn haji memang seorang yang tegas dan juga kuat bergurau dengan staf nye (dengan cikgu2 aku tak taw)..Dia ketua aku yang paling best tambahan pulak ustaz zawawi,doktor hamzan,haji maznan dan En. Mizi...semuanya sempoi lah..Sempurna rase dapat bekerja bawah dorang...even kena marah adat lah,wat silap mesti kena marahkan..love MRSM!! love MARA!!

No comments:

Post a Comment