Wednesday 11 January 2012

Memperkenalkan....F.A.Z.R.U.L.A.A.Q.I.F


Suatu kelahiran yang amat dinanti-nantikan,pada tanggal 12 ogos 2011,lahirlah seorang lagi hamba Allah yang telah dikurniakan olehNya untuk menjadi ahli keluarga aku.Seorang bayi lelaki yang diberi nama Fazrul Aaqif bin Fauzi..

Fuh,alhamdulillah selamat,seronok aku time tu bila akak aku da ke hospital,takut pun ada,ye lah,akak aku tengah berjihad kot,sape tak takut,.berdoa lah aku banyak-banyak agar tak jadi pape dekat akak aku,.Lega,aku malam 12hb tu dekat Kuantan kot buka puasa dekat padang MPK,apalagi dengar kate akak aku masuk hospital,terus ondaway balik bentong dengan lajunya,sempat lah buka puasa dulu dengan membe-membe maktab.Risau kot dalam hati ni apa2 jadi dekat akak aku.Mintak gak dalam hati keluar lah 13hb,leh same dengan besday aku..tapi apakan daya,keluar jugak dia awal-awal,2 jam lagi kot kul 12 tgh malam.Emm tapi ape-ape hal,alhamdulillah selamat dilahirkan,Seronok gila dapat baby,even baby kakak aku,excited r..nak sama muka aku lah,muka ayah dia lah,muka atok dia lah..hahaha alih2 muka mak dia masa kecik2..sebijik kot bila mak aku tnjuk gambar akak aku masa dia baby.

haaaaaaa...ni lah dia aaqif umur 10 jam

geram gile aku masa ni...dia wat bodo je dalam buaian..da lah comey


baru balik dari cameron kot waktu ni..bawak dia jalan cameron..sonok ko kecik2 dapat berjalan..

gambar ni rasenye seminggu lepas kuar hospital kot..xnampak muka2 kecomelan lagi tapi pipi tembam..

ni gambar paling latest..waaaaa mak dia da beli kan mainan baru lah,emo..nnt leh acu pinjam kan..

tak pasti dia nangis ke suka time ni..hahaha comey nye anak sdara acu ni...


papa & mama aaqif..npe adik wat muke xpuas hati tu...huhuhu


time to sleepp...ZZZZZzzzzzzzz

kehadiran adik amat mengembirakan hati pakcu,sonok sangat bila adik datang dalam hidup kitorang,wan dengan atok orang yang paling eppy,lame da tunggu adik,bila adik da besar belaja elok2,aqif yang 1st dlam keluarga kitorang,jadi adik kena jadi orang yang berguna untuk masyrakat k..InsyAllah..Acu Sayang Aaqif!!




1 comment: