Saturday 16 July 2011

Si Mata bulat

Seronok sangat bila tengok sahabat aku ade cinta nye sendiri...da setia pada cinta dia,..aku kadang2 cemburu sangat dengan membe aku,.bukan cemburu ape,cemburu sbb ade orang yang sentiasa sayangkan dia,ingatkan dia,dan rindukan dia...sahabat aku ni ade lah tnjukkan seorang awek kat aku,kali pertama aku tengok je,memang sempurna dimata aku,aku suka sangat tgok dia,.mata dia bulat..memang cantik,comel plak tu..nak berkenalan tapi kadang-kadang rasa tak layak je,rasa cam tak sesuai je untuk aku..tp hati ni penuh dengan harapan,
Ya Allah.kalau jodoh aku untuk nya kau rencanakan sesuatu untuk ku..

“Dan (ingatlah kisah) Zakariya, tatkala ia menyeru Tuhannya ‘ya Tuhanku, janganlah Engkau membiarkan aku hidup seorang diri, dan Engkau adalah Waris Yang Paling Baik’.”(QS. Abiya/ 21: 89)

No comments:

Post a Comment