Thursday 3 May 2012

I'm Back

Assalamualaikum....

Hye semua,..lama benar da x menulis dalam blog ni...bukan xde idea...cume xde masa...so,arini la baru ade masa sikit...emmm pe benda la nak cite dalam blog ni agaknya...tentang isu semasa...baik cite ttg diri sendiri dripada cite kat luar tu...bosan la dengan permainan politik...Kerajaan,Pembangkang...Sama je...Perjuangan tu xkena la...aku suka cara Pas tp x bermakna aku menyokong...Perjuangan Pas adalah perjuangan islam sebenar...dulu aku x nampak..sory2,bukan nak cite politik pon...AKU TAK SUKA POLITIK...so,cerita cinta aku..emm masih belum menampakkan tanda positif...STILL WAITING.... sape lah insannya kan...dulu kunon2 ade la...ke black stone la..pegi jalan2 la..tp xpe,bukan jodoh...always POSITIF...bukan senang nak cari jodoh kita...ade seorang membe aku ni...baru lepas putus...relax..bukan jodoh la tu...mencari jodoh pon kena pasang niat dengan betul....INSYALLAH...mudah je urusan kita nanti....segala2 benda boleh dipermudahkan...Aku suruh mak aku cari...dia taknak la...aduhhhhh...dalam drama TV punya la ramai nak anak dia ikut jodoh mak bapak...Sonok gak law mak bapak yang cari (TERDESAK SANGAT) hihihihihihi...tp bagi aku Jodoh orang tua adalah yang terbaik...jodoh ni kita sentiasa mintak yang terbaik pon kan...mane ade mintak yang x baik..law dapat yang x elok kena terima la...dan ubah ssuatu..mgkin itu ujian yang Allah bagi kat kita...yang penting la kan..law berkenan dengan seseorang,..masuk je melamar,..Law komfem la dia jodoh kita...memang terbaik...
Ramai da dalam LIST PENCARIAN aku...belum didekatkan lagi hati...Orang kata aku umur muda lagi...cari harta dulu...emm cari lah jodoh dulu..kahwin,..bukan ke rezeki akan datang melimpah bila da kahwin...aku pegang kata2 tu..sebab USTAZ AZHAR IDRUS pon ade cakap...ade la dia rujuk Alquran..ilmu dia tinggi...so,UAI memang guru aku...even jumpa dalam video YOU TUBE pon..dapat gak jumpa dia...bagos betul guru aku ni....

2 comments:

  1. ye lah...sy pon suh mama carik kan..tp dorg x nk..bila sy cr...dah jmpa..tp org tu lak yg x nk..hish..agak2 lah kan incek adzli...budak2 yg lahir tahun 88 ni mmg mcm ni ek..hihihi...
    (( alamak kantoi lah umur kita kan ))

    ReplyDelete
  2. ye r kot...tp yg taun 88 xnak r plak sesama umo..hihihihi

    ReplyDelete